۰۵

۰۵

۰۵

۰۵

وعده های دروغ مهران مدیری



این رایکی ازکاربران وبلاگ نوشته ، چنددفعه اصرارواصراروقسم وقسم و.. بعدنوشته من بیشترین بازدیدراازوبلاگ تان داشته ام وآنراهم به قسم های عدیده موءکدکرده !وبعدهم که جوابش نوشتیم این مطلب شمابوی سیاسی بودن ازآن به مشام می رسد ، ماهم مطلقاسیاسی نیستیم ، ضمن اینکه شخصی است وبروبه خودآن شخص برسان بازهم قسم داده وقسم وقسم ، ماهم بااکراه زیاد آوردیم : " چون ظاهراکه مطلب حقیست ! ماهم دربیان حق هیچ واهمه ای نداریم ، ولی کلاارزش عمرم رادراین نمیدانم که نیمساعتش حتی تلف کارسیاسی بشود _ این شما واین هم سخنان جناب " کامران " که ظاهراباید نامش "ناکام"می بودتاکامران _ این شماواین هم درددل کامران خان : : : : سخنی باجناب مهران مدیری ! جناب مدیری من وکیل وصی کسی نیستم ازجانب خودم سخن می گویم : " قهوه ی تلخ راکه ساختی ، تبلیغ آپارتمان ، آپارتمان ، آپارتمانت گوش هاراکرکرد ، آزآنجاییکه   : " آرزوبرجوانان عیب نیست " ، ماهم به خاطرتیری درتاریکی ، حالاشایدبه هدف [ آپارتمان ] خورد ! ولی آن نتیجه شد که جنابعالی حتی یک عذرخواهی خشک وخالی هم نکردی ! درثانی عذرخواهی به چه دردمی خورد ! اصلاعذرخواهی یعنی چه ؟ ! شماقولی رابه میلیون هامردم شریف پارسی زبان دادید ! وباید عملی می شد ! دروغ گفتید ! وعاقبت نه آپارتمانی بوداصلا ونه جایزه ای ! بازهم ازرونرفتید وبرپایه ی دروغی بلندتر ، بیشتر وگنده تر ، مجموعه ی " ویلای من " ! را کلیدزدید ! آنکه دیگر ازبیخ دروغ محض بود ! یک شخص رامی آوردید یک دوبرگ کاغذکه بله این ویلای شمال رابرده ! درصورتیکه مخاطب خریدار آثارشما حقش بودببیند این ویلاها درکجاست ؟ ساخته شده ؟ درچه مرحله ای ازساخت است ؟ این شخصی که " ویلابرده " ... چندبرگ به یک شخص ، ومبارک تان بادومبارک تان بادودیگرهیچ ! جناب مدیری ! شماکه خودراباچهره های جهانی مقایسه می کنید ودرقضایای مشکلاتی که برایتان پیش آمده بود ، گفته بودید : " اینهمه طنزساز دردنیاهست ، شما بامن اینطوررفتارمی کنیدوآنهابابرنامه سازانشان چطوررفتارمی کنند !! جناب مدیری ! ماادعای دین داری مان گوش دنیاراکرکرده است ! ولی هنوزکه هنوزاست ، همان حرف " سیدجمال " است که وقتی ظاهرا شاه قاجار ازآن " پیر أسدآبادی " سئوال می کند : " فرنگ راچطوریافتی ؟ فرمود : " آنجامسلمان دیدم ، درحالیکه اسلامی نبود ، اینجا إسلام است ومسلمان ، نیست " ! آنها مرام دارند ! اگردین ندارند لااقل " آزاده مرد"ی راطبق یک سری اصول ، به خودپذیرفته اند !اینجاچه ؟!شمایک زمانی ، فقربسیاروحشتناکی راتجربه کرده اید ! امااین سالهادیگرشماوخانواده ات ، خودرابابیل گیتس مقایسه می کنید [ آنجاکه خبرنگاری ازیکی ازاعضای خانواده ات سوال می کندشمازیادپول دارید ، میفرماید بعله ! ولی هنوزبه اندازه بیل گیتس !!پول نداریم!کدام بیل گیتس ؟ بیل گیتسی که اینقدرشرافت دارد که " اختراع ویندوز رابه خوارزمی نسبت می دهد ! ومی گوید اوآن زمان امکانات ساختش رانداشت !ومن این راازروی دست اوکپی کردم ! من نمیخواهم مثل آن سایت به شمابگویم : " شمازمانی موهای خودراباتف صاف می کردید امااکنون خانه تان پراست ازجک وجانور ، واوقات فراغت راباآنهاسرمی کنید " !!! چون شماموهایتان اینقدرزبرهست که بنظرمی رسد ازشامپوی نرم کننده ی لطیفه هم کاری برآید ! وجک وجانوری هم بدترازاین جک وجانورهای درون ، نیست اماجناب مدیری ! غرض فقط پول است ؟ مگرشمابرای تاآخرعمرت چقدرپول احتیاج داری ؟ مگرپول روی پول جمع کردن هنراست ؟ هنرنیست وبال است ! وبالی که سئوال وجواب هادرپی دارد ! وبالی که گردنه گاهها درپسای آن است ! مدیری ؟! پولسازترین طنزسازتلویزیون وأخیرارسانه های خانگی ! مرد ، مرد است وقول داد باید سرقولش باشد ، اماشماانگارباسه بار بادزدن هم وضویتان باطل نمی شود ونخواهد شد ! بازهم تاسه نشه بازی نشه ، روجاری کردید واین بار باسری شوخی کردم آمدید ! خداشاهداست شخص خودم رامی گویم که درسری قهوه ی تلخ ممکن است بخاطر " کیه " گفتن های جوادعزتی یا " استادیه " گفتن های هادی کاظمی وادااطوارهای این دو ، آن رامی گرفتم ودرویلای من " هوتتوتوسابیدیم به ألک ! آقای  " ، ولی این سری " شوخی کردم را اصلانگاهش هم نکردم ، فقط دی وی دی رامی گرفتم شماره اش راإرسال می کردم وبس ! فقط برای جایزه اش ! وقولی که داده بودی ! ! هرچند : " آزموده راآزمودن خطابود ! " واینجابه تومی گویم : " مملکت ماکه نشان داده سروصاحبی ندارد وهرکی هرکیست !نه کسی که رسیدگی کندبن وریشه ی اوضاع شمارا ، قول هایتان را ، آپارتمان های " قهوه ی تلخ " _ " ویلاهای دروغین " ویلای من " و206 های " شوخی کردم " را ، ولی مطمئن باش بعدازمرگت ، خرخره ات راهم دربرزخ وهم درقیامت،خواهم گرفت لاأقل ، فقط ازناحیه ی خودم ؛ چه وکیل وصی کسی نیستم ،  ! 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد