۰۵

۰۵

۰۵

۰۵

از خود گذشتگی درمیان حیوانات +تصاویر



موش شجاع برای نجات جان دوست خود که مورد حمله مار غول پیکری قرار گرفته بود، خود را به خطر انداخت.



بی نظیرترین از خود گذشتی حیوانات +تصاویر


این موش شجاع برای نجات جان دوست خود که مورد حمله مار غول پیکری قرارگرفته بود، خود را به خطر انداخت و به کمک دوست خود شتافت !

این موش  ابتدا برای اینکه بتواند دوست خود را از دهان این مار بیرون بکشد به روی سر مار رفت و هر چند با پای خود به سر مار می زد، در آخر شکست خورد و خودش نیز طعمه مار شد



  ادامه مطلب ...

آنچه درباره بارگاه امام رضا(علیه السلام) نمی‌دانید



آنچه درباره بارگاه امام رضا ( علیه السلام ) نمی‌دانید

مشهد مقدس

 



تابستان که می‌آید، مسافرت‌ها اوج می‌گیرد و مشهد مقدس که هیچگاه خالی از زائر نیست، پذیرای مسافران بی‌شمار می‌شود. مشهد دیدنی‌های زیادی دارد و پیشنهاد می‌شود که مسافران همراه با زیارت امام رضا (ع) از دیدنی‌های مشهد غفلت نکنند.

 

مشهد مقدس، مقصدی است که فصل تعطیل ندارد و در تمام طول سال پذیرای مسافران است؛ پاییز و زمستان باغداران و کشاورزان بسیاری به زیارت می‌روند و تابستان آنها که منتظر تعطیلی مدرسه و دانشگاه بوده‌اند راهی مشهد می‌شوند. آنچنان این نام برای مسافران آشناست که شاید ابتدا به نظر برسد نیازی به معرفی ندارد. اما شهر مشهد و پیرامون آن دارای جاذبه‌های متعددی است که بسیاری از گردشگران سراغی از آنها نمی‌گیرند. 

مشهد،‌ از نظر وسعت و جمعیت دومین شهر ایران است که همواره در سایه آرامگاه امام هشتم (ع) بر خود بالیده است. به طور قطع نخستین مکانی که مسافر را به خود می‌خواند نیز آرامگاه امام رضا (ع) است ولی نمی‌توان از تماشای شهری که دارای تعداد متعددی زیارتگاه‌، گردشگاه‌، موزه‌ و مرکز خرید است، صرف نظر کرد.



  ادامه مطلب ...

در کودتای ۲۸ مرداد چه گذشت؟



در کودتای ۲۸ مرداد چه گذشت؟ / از نامه آیت‌الله کاشانی تا تلگراف سرلشکر زاهدی + تصاویر و اسناد



 
ادامه مطلب ...

ShortCuter_1_0_0_autoran_Remover آنتی شورت کاتر - آنتی آتوران



پیرو چند پست پیش که قبلا برای شمااز ویروس " آتوران " Auto run " نالیدم وعرض کردم ، نیک می دانید که آنچه Autorunآتوران اش می خوانند ، چه موجود بد و هراس انگیزیست که همگان ازدستش به تنگ آمده اند . . .


  ادامه مطلب ...

" تن دادم اورا جان شدم " _ سیدجوادذاکر رحمة الله علیه




Seyyed javad Zaker سیدجوادذاکررحمة الله علیه

" تن دادم اورا جان شدم " _ سیدجوادذاکر رحمة الله علیه

درروزهای اوج مظلومیت سید  ره

تصویری موبایلی (3gp)- حجم " ده مگابایت "


تن دادم اورا جان شدم _ سید ذاکر ( رحمة الله علیه )

اگربرروی نوشته زیرکلیک بفرمایید باعکسهای فراوان ومتعددی از سید عزیز ودوست داشتنی ، کسی که برگردن همه ماحق دارد ، اوکه بسیاری رابانوای حسینی خود ، متوجه اباعبدالله علیه السلام نمود. اوکه : " خوش درخشید ، ولی دولت مستعجل بود " . اوکه علیرغم آن همه عشق وشورونواکه در قلب ها طنین اندازمی کرد ، مقدمات برایش فراهم نشد به زیارت ارباب بی کفنش نائل شود ! ! کجایند متمولان باهمت ؟ ! کجابودند پولدارانی که ازبس " زشکم ، پراندتابینی " ، که بانی خیرشوند واین سید اولاد زهرارابه زیارت اجدادطاهرینش بفرستند . ای کاش ! ای کاش ! ای کاش می داشتم و هرشیفته ای رادرچهارگوشه جهان ، ازاولین تاآخرین رابه زیارت موالیان 14گانه عشق ، ایمان ونور می فرستادم ، ای کاش ! ای کاش ! ای کاش ! ( جاداردکسانی که موفق به زیارات عتبات و . . . هستندبه نیابت سید هم زیارت بجای آورند ، ومثل منی که موفق نیستندازراهی دوروقلبی مشتاق ، به همه معصومین علیهم السلام به نیابت ایشان ، سلام دهیم ونمک تمام سلام ها هم : " السلام علیک یااباعبدالله الحسین " !

سلسله عکسهای سیدجوادذاکر ( رحمت الله علیه )

دلداران راپیش دلبر دلبریست ( سید ذاکر ره )



توگل بودی نه وقت چیدنت بود * * جوان بودی نه وقت رحلتت بود Seyyed javad Zaker سیدجوادذاکررحمة الله علیه

یکی ازنوحه های سیدمظلوم ، سیدجوادذاکر " رحمت الله علیه " ، " دلداران راپیش دلبر دلبریست " ، درایامی که سیدگرفتارآن مصیبت هولناک بود

( این قطعه برای موبایل بوده (3gp)و حجم آن سه مگابایت می باشد )


دلداران راپیش دلبردلبریست _ سیدذاکر ( رحمة الله علیه )

بهترین آتوران ریموور موجودبازارجهانی ! ! ! Best Autorun Virus Remover in The World ! ! !



اگرشماهم ازدست ویروس سمج ، فضول ، بادرصدنفوذبسیاربالای " آتوران " به تنگ آمده اید ، بهترین " آنتی " موجوددربازارجهان برچنین ویروسی این است که تقدیم می کنم .

  ادامه مطلب ...