۰۵

۰۵

۰۵

۰۵

ارتباط غیر اخلاقی دیوید بکهام با زن ۲۷ ساله




ارتباط غیر اخلاقی دیوید بکهام با زن ۲۷ ساله



  

ایرما نیکی یک زن ۲۷ ساله است که اصالت وی به کشور بوسنی بر میگردد و به تازگی اعلام کرده است در هتلی در لندن با دیوید بکهام رابطه غیر اخلاقی داشته است.

اظهارات این زن در یک مجله امریکایی به چاپ رسید و همین مسئله “دیوید بکهام” فوتبالیست مشهور انگلیسی را بر آن داشت تا از این زن و مجله منتشر کننده خبر شکایت کند . در تاریخ یاد شده او در بیمارستان و در کنار پدر بیمارش که از ناراحتی قلبی رنج میبرده است حضور داشته و بنابراین کذب بودن ادعای مطرح شده ثابت شد.

هنگام چاپ این خبر دیوید بکهام در تیم ” ال ای گلکسی” امریکا توپ میزد و با ارائه درخواستش به دادگاه و اثبات دروغین بودن ادعای مطرح شده توانست بیش از ۲۵ میلیون دلار غرامت دریافت کند.

مطرح شدن این خبر کذب مربوط به سال ۲۰۱۰ میلادی است ، او میگوید این مجله که صاحب امتیاز آن یک فرد آلمانی است با انتشار این خبر کذب نه تنها خدشه ای به زندگی او وارد نکرده است بکله نشان داد اعتبار و ارزش این مجله تا چه اندازه اندک است.

دیوید بکهام میگوید تا کنون حتی این زن ۲۷ ساله را از نزدیک ندیده است و اگرچه این مجله طی یک عذرخواهی رسمی اعلام کرد این خبر دروغ بوده است اما مجبور به پرداخت غرامت شد. شنیده میشود که دیوید بکهام به صورت جداگانه از این زن بوسنیایی نیز شکایت کرده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد