۰۵

۰۵

۰۵

۰۵

عجیب ترین موجودات کشف شده2012



عجیب ترین موجودات کشف شده2012




درحالی که سال میلادی به پایان می رسد، زمان نگاه کردن به گذشته و معرفی دوباره بزرگترین، عجیب ترین و کوچکترین حیواناتی فرا می رسد که در سال ۲۰۱۲ تیتر بسیاری از نشریات را به خود اختصاص دارند.
به گزارش خبرگزاری مهر، کوچکترین قورباغه جهان، لجن بی مغز دارای حافظه، نهنگ قاتل سفید رنگ، چشم غول آسا و چلچراغ گوشتخوار در طی سال جاری که به پایان خود نزدیک می شود، خبرسازترین حیوانات سال بوده اند.

کشف کوچکترین قورباغه جهان

یک تیم تحقیقاتی آمریکایی موفق شدند در منطقه “پاپوآ” در گینه نو گونه ای جدید از قورباغه را کشف کنند که گفته می شود کوچکترین قورباغه جهان است.

احتمال می رود این قورباغه ۷ میلیمتری با نام علمی “پائدوفرین آمائونسیس” کوچکترین دوزیستی باشد که در زمین ساکن است.



ajib patugh.ir  عجیب ترین موجودات کشف شده 2012



  ادامه مطلب ...

گران کردن یکباره بلیط،انتقام قالیباف فعلاشهردار



گران کردن غرض ورزانه یکباره وخارج ازروال خط واحد                                                                            

یکی ازکاربران بانام میرعمادتهرانی چنین نگاشته است؛"آمدم ازامامزاده صالح علیه السلام باخط تجریش - راه آهن ، یک ایستگاه سوارشدم وایستگاه بعدپیاده شدم(من که کارت زدم وپول دادن !!دیگرمسافران وشهروندان به راننده خط واحدراکه می بینم،چندشم میشودواین کاررابی فرهنگی محض میدانم،خلاصه،شهروندی مثل بنده،یک ایستگاه سوارشدبه راننده پول دادراننده گفت کرایه هاشده٤٠٠تومن!!(کرایه ای که٢٢٥تومان بودو٢٥تومن ٢٥تومن بالامی رفت،یکدفعه اینطورافسارپاره می کندو...(آیامیشودنام این راانتقام قالیباف ازمردم دانست وبدین حساب گذاشت؟چون دقیقایادم است همین خط بی آرتی رازمانیکه میخواستندافتتاح کنند،کرایه بنابوددویست تومان باشدجناب قالیباف که خودرابرای انتخابات ریاست جمهوری٩٢آماده میکردگفت"نه!کرایه بایدصدتومان باشد!! - نه به آن ونه به این -

تجمع نفرمایید !




دراین مکان تجمع نفرماییدوگرنه باچک ولگدبیرون می شوید  ادامه مطلب ...